UniCredit Bank Banja Luka za potrebe efikasnog i sigurnog odvijanja radnog procesa Banke i isplate osiguranih depozita, dodatno je osnažila rad poslovne mreže, koja sa 37 filijala/agencija i 112 šaltera pokriva cijelu Republiku Srpsku. Banka je interno angažovala i obučila dodatan broj šalterskih radnika, otvorila 28 novih šalterskih mjesta, te produžila vrijeme rada u filijalama gdje se očekuje najveći broj deponenata. Privremeno je otvorena i Agencija u Modriči. U svakoj od filijala posebno će biti označen prijemni info šalter, te označeno šaltersko mjesto namijenjeno deponentima Bobar banke. Kako bi realizovali svoja prava u vezi sa osiguranim depozitom, deponenti trebaju ponijeti dokaze o vlasništvu kako je navedeno u obavjesti primljenoj od strane Agencije za osiguranje depozita BiH (štedna knjižica, ugovor o osiguranju, kartica tekućeg ili drugog računa, rješenje o nasljeđivanju i dr.), te ličnu kartu /ili pasoš, i kopiju lične karte /ili pasoša.
Klijenti koji se odluče depozit ostaviti u UniCredit Bank Banja Luka biće u mogućnosti odmah potpisati ugovor sa Bankom i dobiti štednu knjižicu.
Deponenti Bobar banke - pravna lica, zbog nešto drugačije procedure biće direktno kontaktirani putem telefona od strane Banke, i na taj način upoznati sa realizacijom svojih prava u vezi sa isplatom osiguranog iznosa depozita.
U slučaju da neki od deponenata Bobar banke a.d. nisu dobili obavjest ili pozivno pismo, ili trebaju dodatne informacije za fizička ili pravna lica, na usluzi će biti Centar za podršku klijentima Banke, čiji će predstavnici biti dostupni u svakoj od filijala, kao i putem telefona; 051 246 683, 051 246 684, 051 246 685 i 051 246 686 i e-mail adrese osigurani.depoziti@unicreditgroup.ba.
Na pitanja za koje Banka nije u mogućnosti dati odgovor, deponenti Bobar banke a.d. će biti upućeni na predstavnike Agencije za osiguranje depozita BiH ili likvidacionog upravnika.
UniCredit Bank Banja Luka, svim svojim redovnim klijentima, kao i deponentima Bobar banke, unaprijed se zahvaljuje na ukazanom povjerenju, razumjevanju i strpljenju. Vjerujemo u dobru volju i zajednički cilj, da cjelokupan proces protekne neometano, bez gužvi i u skladu sa planom.
UniCredit Bank Banja Luka nastavlja stabilan rastući trend poslovanja u 2014.godini, i sa osnovnim kapitalom od 138 miliona KM i konzervativnom politikom upravljanja rizicima ostvaruje stopu adekvatnosti kapitala blizu 20%, što je značajno više od propisanog minimuma. Dobra profitabilnost dodatno osnažuje njenu kapitalnu poziciju i povećava otpornost na potencijalne rizike. U toku 2014. godine Banka je povećala svoju aktivu za 15,8% u odnosu na prethodnu godinu, uz rast depozita klijenata od 24,3%, čime dokazuje rastuće povjerenje tržišta u ovu finansijsku instituciju.
Banka je članica UniCredit Grupe, jedne od najjačih finansijskih grupacija u Evropi, koja danas u Centralnoj i Istočnoj Evropi (CIE) posluje u 17 zemalja, a putem svojih poslovnih predstavništava prisutna je na preko 50 ključnih svjetskih tržišta. UniCredit Grupa sa aktivom od 845,8milijardi EUR, ima poslovnu mrežu od preko 7 750 poslovnica i više od 130 000 zaposlenih.