Proces isplate odvijaće se prema abecednom redu u filijali UniCredit Bank Banja Luka određenoj prema mjestu prebivališta klijenata, o čemu će svi deponenti Banke Srpske biti obaviješteni i putem pozivnih pisama koje će dobiti putem pošte. U svakoj od filijala posebno će biti označen prijemni info šalter, te označeno šaltersko mjesto namijenjeno deponentima Banke Srpske.
Kako bi realizovali svoja prava u vezi sa osiguranim depozitom, deponenti (fizička lica) trebaju ponijeti pozivno pismo, identifikacioni dokument; ličnu kartu /ili pasoš, i kopiju lične karte /ili pasoša, te dokaze o vlasništvu (štedna knjižica, Ugovor o osiguranju, kartica tekućeg ili drugog računa i dr.). Zahtjev za isplatu osiguranog depozita, kao i izjava o subrograciji-prenosu potraživanja će deponentima biti uručeni na šalterima banke isplatioca.
Ukoliko je za raspolaganje depozitom ovlaštena neka druga osoba potrebno je da deopnent sačini novu punomoć sa navodom da se ista odnosi na raspolaganja osiguranim depozitima kod UniCredit Bank a.d. Banja Luka.
Deponenti pravna lica od potrebne dokumentacije neophodno je da imaju: kopiju identifikacionog dokumenta podnosioca zahtjeva, aktuelni izvod Deponenta iz relevantnog sudskog ili drugog registra (ne stariji od 30 dana), OP obrazac Deponenta, punomoć za preuzimanje depozita (samo u slučaju kada podnosilac zahtjeva nije registrovani/zakonski zastupnik Deponenta). Sva dokumentacija pobrojana mora biti dostavljena u originalu ili kopiji ovjerenoj od strane nadležnog organa (u Bosni i Hercegovini ovlašteni organi su notari ili gradski/opštinski organi uprave).
Isplata će se po izboru deponenta vršiti u gotovini, prenosom sredstava na račun banke isplatioca ili neke druge banke. Isplata pravnim licima vršiće se prenosom sredstava na transakcioni račun koji pravno lice označi u Zahtjevu.