Mobilno bankarstvo mbank

Vaše finansije na dlanu

M-bank mobilno bankarstvo

  • Praktično
  • Jednostavno
  • Sigurno
                               

Najbolja aplikacija mobilnog bankarstva u BiH 

Četvrti godinu za redom m-bank aplikacija nagrađena je nagradom Zlatni BAM za nabolju mobilnu aplikaciju u bankarstvu koju dodjeljuje časopis Banke i Biznis u BiH.

                                                                                                    

Šta je M-bank?

Mobilno bankarstvo koje Vam olakšava korištenje bankarskih usluga i omogućava potpuno upravljanje Vašim finansijama bez obzira gdje se nalazite.

Jednostavna i sigurna prijava uz aplikaciju uz otisak prsta ili prepoznavanje lica (Face ID). 

Upravljajte budžetom i finansijama uz kategorizaciju troškova unutar aplikacije.

Plaćajte beskontaktno mobilnim telefonom uz Google Pay. 

Incorrect email value.

This field is required.

Please, click the reCAPTCHA checkbox before submit the form.

error_outline

Prednosti mobilnog bankarstva

mbank mobilno bankarstvo

Zaboravite na čekanje u redovima. Obavite većinu bankarskih poslova, brzo i jednostavno iz udobnosti svoga doma ili u pokretu. 

  • Provjerite stanje računa, kredita, troškova i limita po karticama bilo kada, sa bilo kog mjesta. 

  • Izvršite plaćanje u nekoliko koraka bez čekanja u redovima. 

  • Kreirajte šablone za svoja redovna plaćanja. 

  • Pratite promjene po računu putem obavještenja o transakcijama. 

  • Pregled svih troškova kroz kategorizaciju transakcija unutar aplikacije. 

Funkcionalnosti

Bankarske usluge bez odlaska u filijalu. 

  • TalkBack funkcionalnost omogućava glasovno navođenje i opis svih elemenata na ekranu, pružajući slabovidim i slijepim licima, potpunu kontrolu nad aplikacijom putem zvučnih povratnih informacija.

  • Pomoću e-uplatnice plaćajte mjesečne račune bez odlaska u filijalu.
  • Skenirajte dijelove računa prilikom unosa naloga za plaćanje kao što su transakcioni račun, poziv na broj i iznos.

  • Zatražite dostavu nove ili reizdane kartice na Vašu kućnu adresu i aktivirajte je putem m-bank usluge brzo i jednostavno.

  • Brza provjera stanja računa bez prijave u aplikaciju.

Garantovana sigurnost

Najviši sigurnosni standardni garantuju potpunu bezbjednost prilikom korištenja m-bank aplikacije. 

  • Podaci vezani za račun i PIN kod ne pohranjuju se u aplikaciji ili mobilnom uređaju.

     

  • Nakon tri pogrešna unosa ličnog PIN koda, aplikacija se zaključava. 

  • Ukoliko ste zaboravili PIN Vaše kartice, pronađite ga u m-bank aplikaciji.

  • Postavljanje dnevnih limita za podizanje gotovine na bankomatima, kao i za transakcije karticama i online transakcije. 

  • Primjena 3DS biometrije za verifikaciju internet plaćanja putem m-bank aplikacije

Kako aktivirati m-bank uslugu?

1.

Ugovaranje m-bank usluge

Posjetite najbližu filijalu UniCredit Bank Banja Luka, ugovorite mobilno bankarstvo (m-bank) koje će Vaš kontakt sa bankom učiniti bržim i efikasinijim. 

 

2.

Preuzimanje i aktivacija

Preuzmite m-bank aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Izaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

1.

Ugovaranje m-bank usluge

Posjetite najbližu filijalu UniCredit Bank Banja Luka, ugovorite mobilno bankarstvo (m-bank) koje će Vaš kontakt sa bankom učiniti bržim i efikasinijim. 

 

2.

Preuzimanje i aktivacija

Preuzmite m-bank aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Izaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

3.

m-bank usluga aktivirana

Sa UniCredit mobilnim bankarstvom (m-bank) upravljajte svojim računima bilo kada, bilo gdje i imajte potpunu kontrolu nad vlastitim finansijama.

 

1.

Ugovaranje m-bank usluge

Posjetite najbližu filijalu UniCredit Bank Banja Luka, ugovorite mobilno bankarstvo (m-bank) koje će Vaš kontakt sa bankom učiniti bržim i efikasinijim. 

 

2.

Preuzimanje i aktivacija

Preuzmite m-bank aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Izaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

3.

m-bank usluga aktivirana

Sa UniCredit mobilnim bankarstvom (m-bank) upravljajte svojim računima bilo kada, bilo gdje i imajte potpunu kontrolu nad vlastitim finansijama.

 

4.

Najčešća pitanja

Koji su preduslovi za korištenje m-bank usluge?
  • otvoren tekući račun u Banci;
  • ugovorena m-bank usluga;
  • mobilni uređaj kojim možete pristupiti Internetu;
  • mobilni uređaj sa verzijom operativnog sustava Android 5.0 ili više;
  • mobilni uređaj sa verzijom operativnog sustava iOS 10.0;
  • dovoljno raspoložive memorije za čuvanje m-bank aplikacije;
Šta omogućava m-bank usluga?
  • provjeru trenutnog stanja i prometa svih računa i računa po kojima je klijent opunomoćen;
  • provjeru stanja kredita, dospjelih i nedospjelih rata, kamata, troškova i limita po karticama;
  • izvršenje digitalizacije kartice Mastercard brenda;
  • pregled i izmjenu dnevnih sigurnosnih limita po karticama;
  • plaćanje režija i drugih računa;
  • prenos sredstava između računa klijenta;
  •  skeniranje dijelove računa prilikom unosa naloga za plaćanje kao što su transakcioni račun, poziv na broj i iznos;
  • kreiranje i slanje QR koda sa instrukcijama za plaćanje na račun klijenta; 
  • konverzija sredstava;
  • pregled plaćanja;
  • korištenje šablonima za plaćanja prethodno kreiranim putem m-bank ili e-ba usluga;
  • unos naloga sa mogućnošću izvršenja na datum u budućnosti;
  • ugovaranje, primanje, pregledanje i plaćanje e-uplatnice;
  • upravljanjem budžetom i kategorizovanje troškova;
  • prijavu i potvrđivanje plaćanja uz pomoć otiska
    prsta/skeniranja lica;
  • brzu provjeru stanja računa bez prijave u aplikaciju – podešavanje vidžeta;
  • izmjenu naziva računa;
  • korištenje opcije mtoken;
  • provjeru kursne liste;
  • dobijanje informacija o korisnim kontaktima u Banci;
  • dobijanje poruka i obavjestenja poslane od strane Banke;
  • pronalazak najbližeg bankomata i/ili filijale Banke;
  • dobijanje informacija o proizvodima Banke.
Kako ugovoriti m-bank uslugu?

Mobilno bankarstvo možete ugovoriti kao samostalnu uslugu ili u okviru Paket računa.

Sve što treba da uradite je sledeće:

  1. Posjetiti Vama najbližu filijalu UniCredit Bank Banja Luka;
  2. Ugovoriti m-bank uslugu;
  3. Instalirati m-bank aplikaciju na Vaš mobilni uređaj;
  4. Aktivirati m-bank uslugu pomoću aktivacijskih kodova;
  5. Odabrati svoj PIN i započeti s korištenjem
    m-bank usluge.
Da li mogu provoditi transakcije putem m-bank usluge i po računima po kojima sam ovlašten/a?

Dobivanjem
ovlaštenja stekli ste ista prava za obavljanje transakcija po računu/računima
po kojima ste ovlašteni kao i osnovni korisnik. Na Vaš zahtjev, računi po
kojima ste ovlašteni, pridružuju se Vašoj m-bank usluzi. 

Koliko je sigurno korištenje m-bank aplikacije?

M-bank aplikacija se koristi uz
visok nivo sigurnosti koje omogućava:

  • enkripcijska zaštita Vaših
    podataka;
  • minimalna količina podataka spremljena u mobilnom uređaju;
  • automatsko gašenje aplikacije nakon 3 minute neaktivnosti;
  • zaključavanje aplikacije nakon tri uzastopna unosa pogrešnog PIN-a.

Sigurnost dodatno osigurava
softverski token koji je sastavni dio aplikacije, a namijenjen je
identifikaciji korisnika uz unošenje PIN-a.

PIN za m-bank aplikaciju nije povezan s PIN-om za mobilni kojega eventualno koristite, a preporuka je da ne budu isti radi dodatne zaštite m-bank usluge. Čuvajte svoj PIN jer isti predstavlja Vaš potpis! Nemojte ga otkrivati ili učiniti dostupnim drugim osobama, jer time sami otvarate mogućnost zloupotrebe. 

 

Koja je naknada za korištenje m-bank usluge?

Mjesečna naknada za korištenje m-bank
usluge (kao samostalne usluge izvan paketa) iznosi 2,95 KM.

Mjesečna naknada za korištenje m-bank
usluge u sklopu paketa:

  • Svim korisnicima Modula paket računa
    korištenje m-bank usluge je besplatno.
  • Svim korisnicima Optimum i Ekspert modela JES! paket računa, Standard, Silver i Gold paketa korištenje m-bank usluge je besplatno.
Koliko iznosi naknada za obavljanje platnog prometa (plaćanje računa i sl.) putem m-bank usluge?

Naknade za obavljanje platnog prometa (plaćanje računa, režija i slično) putem m-bank usluge su i po prosječno 80% jeftinije u odnosu na transakcije koje obavljate na šalterima Banke. 

Šta raditi ukoliko izbrišem/zaključam (prilikom unosa 3 pogrešna PIN-a) m-bank aplikaciju iz mobilnog uređaja ili promijenim mobilni uređaj na kojem sam koristio/la uslugu m-bank?

Ukoliko izbrišete/zaključate m-bank aplikaciju ili promjenite mobilni uređaj, pozovite Podršku korisnicima na broj 080 051 051 (za pozive iz inozemstva + 387 51 246 601) kako bi se izvršila
reaktivacija usluge (slanje novih kodova za aktivaciju usluge) ili samostalno kroz mbank uz pomoć platne kartice.

Ukoliko ste promjenili broj mobilnog telefona, obratite se u Vama najbližu filijalu Banke.

Izgubio/la sam mobilni telefon u kojem je m-bank usluga?

Gubitak/krađu mobilnog uređaja putem kojeg ste koristili m-bank uslugu možete prijaviti i pozivom na broj telefona 080 051 051 (za pozive iz inozemstva + 387 51 246 601), kako bi Vam se blokirala usluga i onemogućio neovlašteni pristup računima. 

Mogu li m-bank uslugu koristiti na više mobilnih uređaja?

Uslugu m-bank možete koristiti isključivo na jednom mobilnom uređaju - uređaju na koji ste prilikom ugovaranja zatražili dostavu m-bank aplikacije.  

Mogu li se nalozi domaćeg i ino platnog prometa unositi tokom čitavog dana?

Platni nalozi se mogu unositi 24h dnevno, ali se njihova realizacija obavlja u toku radnog vremena predviđenog zaplatni promet. 

 

Nalozi domaćeg platnog prometa

  • Nalozi između računa unutar Banke, a koji se pošalju radnim danom do 19:00h (subotom do 17:00h), izvršavaju se isti dan.
  • Nalozi na račune u drugim bankama do 10.000,00 KM, a koji se pošalju radnim danom do 14:00h, izvršavaju se isti dan.
  • Nalozi na račune u drugim bankama preko 10.000,00 KM i hitni nalozi, a koji se pošalju radnim danom do 15:30h izvršavaju se isti dan.
  • Nalozi poslani izvan gore navedenih vremena biće izvršeni prvi naredni radni dan.

Aplikacija će automatski postaviti datum plaćanja na prvi naredni radi dan, a o čemu će korisnika obavijestiti pop-up porukom na ekranu.

 

Nalozi ino platnog prometa

Kod unosa naloga za plaćanje u inostranstvu, klijent sam bira vrijeme izvršenja naloga kako slijedi:

  • T+2 – nalog će se izvršiti na dan zaprimanja naloga u
    Banku sa valutom  48h/dva radna dana - naloge je potrebno poslati do 15:00h
    T+1 – nalog će se izvršiti na dan zaprimanja naloga u
    Banku sa valutom 24h – naloge je potrebno poslati do 13:00h
    T+0 – hitni nalozi, nalog će se izvršiti isti dan
    zaprimanja naloga u Banku sa valutom isti dan – naloge je potrebno poslati do 13:00h

 

Tokom unosa naloga kroz m-bank aplikaciju klijent je dužan dostaviti vjerodostojan dokument iz kojeg je moguće utvrditi osnovu prenosa sredstava na e-mail: ipp@unicreditgroup.ba ili faksom na broj +387 51 243 316. U suprotnom, a u skladu sa zakonskom regulativom, nalog neće moći biti procesiran.

Označio/la sam da dobijem potvrdu o izvršenoj uplati na e-mail ali istu nisam zaprimio/la?

Potrebno je da sa svog e-maila registrovanog u Banci, na e-mail adresu Podrške korisnicima mbank.ubb@unicreditgroup.ba, pošaljete zahtjev za dostavu potvrde ili nas pozovete na 080 051 051 (za pozive iz inostranstva + 387 51 246 601).

Gdje mogu pronaći uputstvo za korištenje m-bank aplikacije?

Detaljno uputstvo za korištenje aplikacije UniCredit mobilnog bankarstva možete preuzeti ovdje

UniCredit Logo