Nova kartica, iste pogodnosti.

UniCredit Bank Banja Luka nastavlja pružati najbolju uslugu i brojne pogodnosti!

  • Posebna pogodnost za nove korisnike Mastercard kreditnih kartica za fizička lica
  • Ostvarite povrat za prvu transakciju novom Mastercard karticom

Mastercard, jedan od najsnažnijih kartičnih brendova u svijetu, postaje jedan od glavnih kartičnih brendova UniCredita. 

Nove UniCredit Mastercard kreditne kartice

Od polovine 2024. godine do polovine 2025. godine Visa kartice UniCredit Bank Banja Luka biće zamijenjene Mastercard karticama. 

Nove UniCredit Mastercard kreditne kartice klijent će moći preuzeti u filijali Banke o čemu će biti blagovremeno obavješten. 

Nove kartice izrađene su od recikliranog materijala, sa bočnim urezima, koji pomažu u raspoznavanju kartica samo na osnovu dodira.

Incorrect email value.

This field is required.

Please, click the reCAPTCHA checkbox before submit the form.

error_outline

UniCredit Mastercard Touch kartice od reciklirane plastike

Kartice od recikliranog PVC materijala, dizajnirane tako da budu pristupačne za slijepe i slabovide osobe. 

  • Dizajn Mastercard Touch kartica zasnovan je na sistemu bočnih ureza koji pomažu potrošačima da, od svih kartica koje posjeduju, identifikuju svoju UniCredit platnu karticu, samo na osnovu dodira.

  • Nove kartice izrađene su od recikliranog materijala, čime, kao Banka i UniCredit Grupa, doprinosimo očuvanja životne sredine.

UNICREDIT MASTERCARD CHARGE KARTICA

Kreditna kartica za fizička lica prihvaćena je za plaćanje u zemlji i inostranstvu i omogućava plaćanje na prodajnim mjestima, beskontaktno ili putem mobilnog telefona, kao i kupovinu putem interneta.

  • Kupovina na rate bez kamata i naknada na više od 7000 prodajnih mjesta. 

  • Brz pristup dodatnoj gotovini uz UniCredit Mastercard Charge kreditnu karticu.

  • Podijelite jednokratne transkacije na rate putem m-bank aplikacije.
  • Popusti i pogodnostipri plaćanju Mastercard karticom. 

UNICREDIT MASTERCARD REVOLVING KARTICA

Kartica koja Vam pruža maksimalnu fleksibilnost i mogućnost servisiranja duga u skladu sa Vašim potrebama i mogućnostima. 

  • Brza i jednostavna kupovina i isplata gotovine. 

  • Plaćanje na rate bez kamata i naknada. 

KARTICE ZA PRAVNA LICA

Međunarodno prihvaćena platna kartica koja krajnjim korisnicima kartice omogućava brz i jednostavan pristup novcu s transakcionog računa pravnog lica, bez obzira gdje se nalazili.

  • Jednostavno i sigurno raspolaganje sredstvima transakcionog računa, bez prostornih i vremenskih ograničenja, 24 sata dnevno, putem POS terminala ili bankomata širom svijeta.

  • Potpuna kontrola troškova – u bilo kojem trenutku putem m-biz aplikacije, mobilnog bankarstva za pravna lica, internet bankarstva ili izvoda.

Najčešća pitanja

Kada ćete mi zamijeniti postojeću Visa karticu za novu Mastercard karticu?

UniCredit Bank Banja Luka će početi sa zamjenom postojećih Visa kartica novim Mastercard karticama od jula 2024. godine. Zamjena kartica će se sprovoditi sukcesivno. Za zamjenu nije potrebno podnositi zahtjev. Bez obzira na ugovoreni način dostave, prve reizdate Mastercard kartice će biti dostavljene u filijalu Banke. 

Mogu li koristiti isključivo postojeću Visa karticu, bez aktivacije Mastercard kartice?

Sve Visa kartice biće zamijenjene Mastercard karticama te će biti potrebno preuzeti i koristiti isključivo Mastercard karticu.

Hoću li novom Mastercard karticom moći plaćati na rate, kako sam to do sada radio/la putem Visa kartice?

Mastercard Charge i Mastercard Revolving kartica će imati sve funkcionalnosti koje je podržavala i Visa kartica. 

Mastercard Charge:

  • Kupovina do 24 rate bez kamata i naknada na posebno označenim prodajnim mjestima u BiH, 
  • Mogućnost realizacije gotovinskog kredita po kartici do 7.000 KM i do 36 rata u svim filijalama UniCredit Bank Banja Luka, 
  • Podjela jednokratne transakcije na rate putem m-bank aplikacije te beskamatna odgoda plaćanja do 50 dana.

Mastercard Revolving:

  • Kupovina do 24 rate bez kamata i naknada na posebno označenim prodajnim mjestima u BiH, 
  • Podjela jednokratne transakcije na rate putem m-bank aplikacije te beskamatna odgoda plaćanja do 50 dana.
Šta će biti sa kreditima po Visa kartici koje imam u otplati?

Kredite u otplati nastavljate redovno otplaćivati, u ratama i rokovima definisanim prilikom realizacije kredita. Putem mjesečnog izvoda bićete obaviješteni o iznosu dospijeća 20. dana u mjesecu za Charge karticu, i iznosu dospijeća 15. dana u mjesecu za Revolving karticu, uključujući i rate po kreditima koje ste realizovali po Visa kartici.

Hoće li mi se promijeniti PIN po novoj Mastercard kartici?

Ne, zamjenom Visa kartice Mastercard karticom zadržava se PIN od Visa kartice. Ako imate ugovorenu m-bank aplikaciju, PIN po kartici možete provjeriti i putem m-bank aplikacije za kartice koje glase na Vaše ime.

Zašto nova kartica ima izrez i nema potpisnu traku?

Nove kartice se ne trebaju potpisivati te nemaju potpisnu traku. U skladu sa svojom strategijom društveno-odgovorne kompanije, nova Mastercard kartica ima urez koji služi slijepim i slabovidim licima za lakše raspoznavanje o kojoj kartici je riječ. Debitne kartice imaju polukružni urez, dok kartice s odgodom plaćanja imaju urez četvrtastog oblika.

Promijenio/la sam dnevni limit po Visa kartici. Moram li mijenjati dnevni limit i po Mastercard kartici?

Kada se postojeća Visa kartica zamijeni novom Mastercard karticom, sve funkcionalnosti kartice ostaju iste, uključujući i dnevni limit.

Ako je postojeća Visa kartica blokirana radi gubitka, krađe ili zloupotrebe te je radi toga inicirana izrada nove kartice, tada će se uz novu karticu dodijeliti početno definisani limiti.

 

Nova Mastercard kartica mi je odbijena. Koji je razlog odbijanja?

Razlozi mogu biti različiti. Informacije o
odbijenom korištenju kartice možete dobiti pozivom na besplatni telefonski broj Kontakt centra 080 051 051.

  • Prva transakcija – kontaktna:
    Nakon aktivacije kartice prvu transakciju potrebno je provesti umetanjem u POS ili bankomat, uz kucanje PIN koda, nakon čega se kartica dalje može koristiti beskontaktno.
  • Raspoloživi iznos: Provjerite raspoloživo stanje računa za debitnu karticu, odnosno limita
    potrošnje/kreditnog limita za karticu s odgodom plaćanja.
  • Dnevni limit: Svaka kartica ima dodijeljene dnevne
    limite radi sigurnosti. Provjerite dnevni limit po kartici za različite načine plaćanja i podizanje gotovog novca putem Vaše m-bank aplikacije.
     
Hoće li i moji opunomoćenici, odnosno korisnici dodatne kartice po mom računu dobiti novu Mastercard karticu?

Da, prilikom zamjene Visa kartice, sve kartice izdate uz jedan račun će biti istovremeno izrađene i spremne za preuzimanje. Preuzimanjem nove Mastercard kartice vlasnika računa, prestaju važiti i sve postojeće Visa kartice opunomoćenika. Prije preuzimanja svoje kartice, kao vlasnika računa, provjerite sa opunomoćenicima jesu li preuzeli svoje nove Mastercard kartice te ih informišite o preuzimanju svoje kartice. Preuzimanjem kartice od strane vlasnika
prestaju važiti sve kartice izdate po računu. Dodatne kartice opunomoćenika može preuzeti vlasnik računa, kao i opunomoćenici.

Nisam primio/la novu Mastercard karticu, a na m-bank i e-ba vidim da je izdata. Kome se mogu obratiti?

Kartice se dostavljaju na adresu filijale kojoj klijent inicijalno pripada te će svaki klijent dobiti obavještenje na izvodu, Viber/SMS poruku i/ili e-mail po zaprimanju kartice u matičnu filijalu klijenta. U slučaju dodatnih pitanja možete se obratiti u bilo koju filijalu Banke, radi provjere adrese na koju je kartica dostavljena. Dodatne informacije o kartici možete dobiti i pozivom na besplatan telefonski broj 080 051 051.

Gdje će mi biti prikazan iznos dospijeća?

Za Mastercard Charge karticu - na izvodu za tekući račun, a za Mastercard Revolving karticu - na izvodu po Revolving kartici će biti prikazan preostali dug kartice po jednokratnim i obročnim transakcijama po prethodnoj Visa kartici, kao i po novoj Mastercard kartici za prethodni mjesec. Iznos duga po prethodnoj Visa kartici će biti evidentiran na izvodu, sve do konačne otplate prethodnog duga vezanog uz Visa karticu (rate obročne otplate, podjele na rate u m-bank, otplate gotovinskih kredita). 

Takođe, na mobilnoj aplikaciji na putanji Mastercard kartice > Detalji kartice > Iznos dospijeća biće prikazana suma dospijeća po Mastercard i Visa kartici.

Zašto se svi podaci o korisniku kartice nalaze na poleđini kartice?

Iz sigurnosnih razloga, svi podaci klijenta se nalaze na poleđini kartice.

Sugerišemo da pri beskontaktnom plaćanju, POS aparatu prislonite poleđinu kartice, tako da podaci o vlasniku kartice nisu vidljivi.

UniCredit Logo