Back to top

Banja Luka, 17.04.2024.

 

UniCredit Bank Banja Luka na četvrtoj DDays konfrenciji: Edukacija klijenata i zaposlenih ključna za uspjeh digitalizacije i prelazak na „cashless“ ekonomiju u budućnosti

Predstavnici UniCredit banke Banja Luka, učestvovali su na četvrtoj DDays konferenciji pod nazivom “Aktuelne promjene u poslovanju finansijskog sektora – zelenije, digitalnije, odgovornije!” kao partneri, sponzori i učesnici panela.

Učešćem člana Uprave Banke, Željka Kišića, u panelu “Babyboomeri se ne predaju - izazovi digitalizacije bankarskog sektora" pružili smo podršku dijalogu ključnih aktera, regulatora, stručnjaka, predstavnika finansijskog sektora i banaka na temu izazova digitalizacije bankarskog sektora.

UniCredit Bank Banja Luka, kao dio UniCredit Grupe, ima viziju da postane istinski digitalna banka, stoga su podaci i informacije, kao i prepoznavanje trenutnih i budućih potreba, ali i navika klijenata, bez obzira kojoj generaciji pripadaju, od ključnog značaja za uspjeh digitalizacije. Banka koristi podatke i tehnologiju da bolje razumije tržište i sve učesnike na tržištu koji posluju sa bankom, kao i širu društvenu zajednicu, ali i da podrži lični i profesionalni razvoj svojih zaposlenih.

“Budućnost bankarstva je izvjesno digitalna i u njoj ćemo praktično živjeti digitalno u svakom aspektu ljudskog djelovanja. Vjerujem da će bankarske usluge i digitalne tehnologije biti jedno, uzročno povezane i neraskidive, što znači da se vjerovatno nijedna usluga neće moći zamisliti, niti realizovati bez jedne ili više vrsta tehnologija. Trend prelaska na “cashless” ekonomiju dolazi i kod nas, a podrazumijeva upotrebu kartica ili pametnih uređaja kao primarno sredstvo plaćanja u odnosu na papirni i kovani novac. Efikasnost i brzina uvođenja novih tehnologija i “cashless” sistema plaćanja u velikoj mjeri zavisi od nivo znanja i  povjerenja klijenata u digitalne usluge, stoga je edukacija klijenata, ali i zaposlenih u bankarskom sektoru o ovim temam zaista ključna za uspjeh digitalizacije.”, izjavio je Željko Kišić, član Uprave Banke nadležan za Maloprodaju i korporativno bankarstvo, povodom učešća na panelu “Baby boomeri se ne predaju – izazovi digitalizacije bankarskog sektora”. 

UniCredit Banka Banja Luka veliku pažnju posvećuje edukaciji klijenata i zaposlenih te nastoji da svoje poslovanje učini što digitalnijim kako bi energiju i znanja svojih zaposlenih usmjerila na stvaranje vrijednosti za klijente. Tome u prilog ide i činjenica da je UniCredit Grupa, od lansiranja strateškog plana UniCredit Unlocked 2022. godine do danas, smanjila svoje administrativne aktivnosti za 40%, a čak 700 ljudi se širom Grupe pridružilo digitalnim timovima, kako bi doprinijeli digitalnoj transformaciji Grupe i svih njenih banaka članica.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo