Back to top

 

UniCredit Bank Banja Luka provodi set mjera opreza i zaštite u cilju sprječavanja širenja epidemije COVID-19

 

  • Promjena radnog vremena određenih filijala
  • Subota neradna
  • Bankarske usluge dostupne kroz filijale, bankomate, mobilno i internet bankarstvo

 

Zdravlje i sigurnost naših klijenata i zaposlenih su naši ključni prioriteti.

Stoga, obavještavamo javnost i klijente da, u skladu sa instrukcijama nadležnih institucija, provodimo set mjera opreza i zaštite. Postupajući u najboljem interesu naših klijenata i zaposlenih, UniCredit Bank a.d. Banja Luka je preduzela neophodne mjere kako bi se osigurao kontinuiran rad banke i pružanje usluga našim klijentima na teritoriji cijele zemlje.

Osigurali smo rad većine filijala prema skraćenom radnom vremenu, kako bismo klijentima omogućili potpunu dostupnost usluga. Više informacija o izmijenjenom radnom vremenu filijala  možete pronaći na web stranici Banke i iste se neprestano ažuriraju.

Podsjećamo Vas da svoje bankarske poslove možete obavljati na jednostavan, brz i siguran način putem naših digitalnih kanala za klijente UniCredit Bank Banja Luka: Internet bankarstva (e-ba), Mobilnog bankarstva (m-bank) i bankomata. Dodatno, skrećemo pažnju da prilikom plaćanja koristite beskontaktne kartice ili mobilne telefone (m-kartica).

Obezbijedili smo dovoljnu količinu gotovog novca u svim UniCredit bankomatima kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata, te ćemo nastaviti kontinuirano dopunjavati iste.

Podrška korisnicima je na raspolaganju 24 sata za sve savjetodavne usluge putem besplatnog broja 080 051 051.

Centrala u Banjoj Luci ostaje otvorena, te nastavlja raditi u smanjenom kapacitetu kako bi sve bankarske usluge bile kontinuirano dostupne klijentima.

UniCredit će nastaviti aktivno pratiti situaciju, djelovati na najbolji mogući način u interesu svojih klijenata i zaposlenih i činiti pravu stvar!

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo