PODRŠKA DJETINJSTVU

 

Kroz projekat “Podrška djetinjstvu” UniCredit Fondacija i UniCredit u Bosni i Hercegovini podržala 7 neprofitnih organizacija koje rade sa djecom i mladima sa 41.000 EUR

 

Sa ciljem podrške projektima posvećenim pružanju pomoći djeci i mladima do 18 godina, UniCredit Fondacija i UniCredit u Bosni i Hercegovini su u 2. mjesecu 2020. godine objavili javni poziv pod nazivom „Podrška djetinjstvu”. Za ove svrhe fondacija je obezbijedila ukupan iznos od pola miliona eura, a u Bosni i Hercegovini ukupno je podržano 7 projekata neprofitnih organizacija sa fondom od 41.000 EUR bespovratnih sredstava. Na ovaj način UniCredit Fondacija sa sjedištem u Milanu (Italija) pružila je podršku projektima koji unapređuju život mladih u 13 zemalja u kojima posluje UniCredit.

 

 

Svim zainteresovanim organizacijama pružena je prilika da podnesu samo jedan projekat za dodjelu bespovratnih sredstava, a na osnovu pristiglih prijava, UniCredit Fondacija i stručni odbor odabrali su 4 neprofitne organizacije ispred UniCredit bank a.d. Banja Luka:

1. Udruženje roditelja prijevremeno rođene djece u RS "Mrvice" – 6.000 EUR za projekat: Čarobni mrvičasti svijet (višednevni događaji u novembru s ciljem obilježavanja Svjetskog dana prijevremeno rođene djece)

2. Omladinski savjet Pale – 3.500 EUR za projekat: Igralište iz mašte (izgradnja dječijeg igrališta u naselju Obilićevo)

3. Centar za podršku porodicama djece i osoba sa poteškoćama „Dajte nam šansu - Zvjezdice“ – 4.000 EUR za nabavku Tomatis uređaja (inovativna terapija slušanja za djecu sa poteškoćama u razvoju, autizmom i drugim poteškoćama u govoru)

4. Udruženje roditelja djece oboljele od malignih bolesti u RS “Iskra” – 7.000 EUR za projekat: Rehabilitacijski kamp “Ja mogu sve” (sedmodnevni ljetni rehabilitacijski kamp namijenjen rehabilitaciji djece oboljele i liječene od malignih bolesti i njihovoj porodici).

 

Ovaj “poziv” je samo jedna od inicijativa koje se sprovode sa ciljem da se podrže projekti koji imaju širi društveni značaj u zemljama u kojima UniCredit posluje. Na ovaj način se dodatno potvrđuje strateški pristup UniCredit-a “Jedna banka, jedan UniCredit” i osnovna poruka kampanje kada su društveno odgovorne aktivnosti u pitanju “Da bismo poslovali dobro, moramo da činimo dobro”.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo