Back to top

Predsjednik Uprave UniCredit Bank a.d. Banja Luka o postignućima Banke, podršci zaposlenima, klijentima i zajednici

 

 

Predsjednik Uprave UniCredit Bank a.d. Banja Luka, gosp. Gordan Pehar, predstavlja izvanredna postignuća koja je UniCredit Bank Banja Luka ostvarila u prethodnom periodu, te na koji način osigurava kontinuiranu podršku zaposlenima, klijentima i zajednici, obezbjeđujući im najsavremenije digitalne usluge na lokalnom tržištu

 

 

 

Prethodni period obilježen je izazovima koji su se posebno odrazili na organizaciju poslovanja, zaposlene, kao i bankarski sektor u cjelini. Na koji način je Banka u Banja Luci odgovorila na izazove i osigurala podršku zaposlenima i klijentima?

 

Iako niko nije mogao predvidjeti sve izazove sa kojima smo se suočili u prethodnom periodu, u UniCredit Bank Banja Luka bili smo spremni da reagujemo na vrijeme, kontinuirano poštujući princip da su zdravlje i sigurnost svih zaposlenih i klijenata na prvom mjestu. Naša brzina i adekvatna reakcija  pokazale su se među najboljima na tržištu, što nam je pomoglo da zadržimo kontinuitet poslovanja i osiguramo trend pozitivnih finansijskih rezultata, uz snažnu kapitalizovanost i likvidnost.

 

Ako bih trebao izdvojiti najvažnije lekcije koje smo naučili u prethodnom periodu, rekao bih da su to:

  • Mogućnost brze transformacije -  iako se često finansijske institucije doživljaju kao generalno veliki i tromi sistemi;
  • Važnost poštovanja protokola za ponašanje u nepredviđenim okolnostima - svjesni smo da je postojanje back-up scenarija i planova kontinuiteta poslovanja ključ uspješnog poslovanja;
  • Digitalizacija nema alternativu - U prethodnom periodu digitalna komunikacija bio je jedini raspoloživ način da dopremo do klijenata; danas gotovo da nema sektora koji nije obuhvaćen digitalizacijom.

 

Kao snažan ekonomski partner lokalnoj zajednici kako pomažete oporavku privrede i da li je UniCredit Bank Banja Luka spremna da podrži zahtjeve tržišta u ovom pogledu?

 

Trenutno, sve aktivnosti su usmjerene na povratak redovnom poslovanju (back to business) kako bismo kao stvarni ekonomski partner doprinijeli lokalnoj zajednici ali i tranziciji regionalne privrede prema održivijoj ekonomiji. Naši rezultati pokazuju da smo spremni da odgovorimo ovom izazovu, da obezbijedimo kontinuiranu podršku tržištu, prvenstveno kao Jedna Banka Jedan Tim. Ali, mislim da je od izuzetne važnosti da promijenimo pristup poslovanju. Moramo nastaviti razvijati oblasti  u kojima smo već stabilni, te da brže usvajamo nove načine poslovanja, kako bismo bolje zadovoljili potrebe klijenata, ali i očekivanja svih naših interesnih strana. 

 

Na lokalnom tržištu kao pozitivan doprinos zajednici konkretno bih izdvojio skorašnje partnerstvo sa Evropskom investicionom bankom (EIB) putem kojeg ćemo obezbijeđenim sredstvima kontinuirano pomagati privrednicima u oporavku od krize.

 

U današnjem vremenu, kako Banke nastoje pružiti podršku zaposlenima i pomoći im da razviju svoje vještine i znanja?

 

Opisi poslova i vještine koje se traže mijenjaju se brže no ikad, stoga moramo biti fleksibilniji i kretati se brže kroz digitalne, regulatorne i trendove koji mijenjaju bankarsko poslovanje. U proteklom periodu sve razvojne aktivnosti smo organizovali u online formatu, a onu koju bih sa zadovoljstvom istakao jeste naš studentski program „Prva velika šansa“ kojeg sprovodimo već nekoliko godina pružajući priliku mladim, talentovanim ljudima za zaposlenje, i u kojem su nam se pridružile sada već nove kolege.

Radili smo i na implementaciji smart office koncepta u Centrali naše Banke u Banjoj Luci kako bismo izgradili moderno i fleksibilno radno okruženje,  a okruženju smo doprinijeli i u dvije ekonomske škole na našem tržištu, i to u vidu opremanju dva kabineta sa IT opremom i kancelarijskim namještajem u okviru kojih će se održavati nastava za srednjoškolce za više poslovnih smjerova.

 

Imali ste pozitivne reakcije na mbank mobilnu aplikaciju i odlične rezultate kampanje Akcija kredita „Za male i velike želje“. Brinete o klijentima i osluškujete njihove potrebe. Da li smatrate da je proces digitalizacije pomogao da zadovoljite potrebe klijenata?

 

Smatram da jeste. Plasirali smo novu, redizajniranu mbank aplikaciju na našem tržištu, unaprijedivši je sa novim funkcionalnostima. Ohrabrili smo klijente da se prilikom korištenja bankarskih usluga sve više usmjere na digitalne kanale i bezgotovinsko plaćanje putem mbank mobilne aplikacije, uz adekvatnu podršku prodajno osoblja,a to je rezultiralo titulom najbolje mobilne aplikacije na našem tržištu.

Dodatno, na putu podrške digitalnoj transformaciji, implementirali smo pilot flijale kroz tzv. cashless hours, unutar kojih se obavlja bezgotovinsko plaćanje i ugovaraju digitalne usluge.

 

 

Vjerujemo da su naša najbolja reklama zadovoljni klijenti, ali smo zadovoljni i činjenicom da smo realizovali uspješnu proljećnu kampanju sa cilljem promocije gotovinskih kredita sa izvanrednim finansijskim rezultatima.

 

Ponosan sam što sam dio tima u UniCredit Banci Banja Luka i sigurnim koracima idemo u nove pobjede.

 

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo