Podrška
kada mi je važno
M-BANK BANKARSTVO
Bankarske usluge bez odlaska u Filijalu Banke

Detalji
Posebne mjere za klijente (fizička i pravna lica) koji su pogođeni posljedicama COVID-19
U skladu sa Odlukom o privremenim mjerama banaka za ublažavanje negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem COVID-19 Agencije za bankarstvo Republike Srpske, UniCredit Bank Banja Luka pripremila je neophodni set mjera podrške našim klijentima (fizička i pravna lica), koji su pogođeni neposrednim dešavanjima uzrokovanim pandemijom virusnog oboljenja COVID-19.
Cilj nam je da zajednički prebrodimo ovu izazovnu situaciju i da zajedno sa vama, pronađemo najprihvatljiviji model otplate kreditnih obaveza.
Zdravlje i sigurnost naših zaposlenih i klijenata su naši ključni prioriteti.
Nastavićemo djelovati na najbolji mogući način u interesu svih strana i činiti pravu stvar!
POSEBNE MJERE
Posebne mjere za klijente fizička lica namijenjene su onim klijentima, čija je platežna sposobnost narušena usljed negativnih ekonomskih posljedica izazvanih pandemijom, a koji koriste kreditne proizvode u Banci:
· kredit,
· kreditne kartice,
· prekoračenje po tekućem računu.
Svim klijentima, koji su ostali bez prihoda usljed gubitka zaposlenja, kojima su smanjeni prihodi ili su smanjeni prihodi na nivou domaćinstva, Banka nudi posebnu mjeru radi prilagođavanja trenutnoj finansijskoj situaciji klijenta.
Za posebnu mjeru moguće je aplicirati do 31.12.2020. godine podnošenjem zahtjeva u filijali Banke. Uz zahtjev je potrebno priložiti odgovarajuću dokumentaciju, koja dokazuje da je otplatna sposobnost smanjena, ili će biti smanjena, usljed negativnih posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem COVID-19.
S CILJEM ŠTO BOLJEG RAZUMIJEVANJA POSEBNIH MJERA KOJE BANKA NUDI, MOLIMO DA PROČITATE NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORE KOJI SE NALAZE U NASTAVKU.
Posebne mjere za klijente pravna lica namijenjene su svim pravnim licima, koja koriste kreditno-garancijske proizvode Banke, a čija je kreditna sposobnost narušena usljed negativnih ekonomskih posljedica izazvanih pandemijom virusnog oboljenja COVID-19. To podrazumijeva da su usljed navedenih posljedica prihodi klijenta pravnog lica smanjeni i da nije moguća dalja uredna otplata obaveza, koje klijent ima prema Banci.
Banka neće odobravati posebne mjere klijentima, čije poslovanje nije pogođeno epidemijom bolesti COVID-19, te očekuje da će ovi klijenti nastaviti redovno podmirivati svoje obaveze.
Posebne mjere se mogu odobriti i klijentima, koji su već koristili ili koriste neku od privremenih olakšica mjera.
Nakon analize zahtjeva Banka može zatražiti dostavljanje dodatne dokumentacije kojom klijent dokazuje pogoršanje finansijske sposobnosti, a koja je uzrokovana posljedicama pandemije COVID-19.
Banka će obavijestiti klijenta o statusu zahtjeva i poslati odgovarajuću ponudu ukoliko zahtjev bude odobren.